pátek 30. listopadu 2007

Geocoiny z USA a další nákup

Od kamaráda kačera jsem dostal tip na obchod www.geoswag.com, kde nakupoval geocoiny a vycházelo to i s dopravou levněji, než z Čech. Tak jsem začal jednat. Nejdříve jsem si nechal udělat druhou kartu ke svému účtu, protože se platí přes internet. Na kartě jsem si dal nejnižší možný limit, a pak provedl registraci na www.paypal.com. Z účtu mi odečetli poplatek 50Kč a byl jsem připravený. V obchodě jsem objednal 4 geocoiny, travelbug + ochranu na něj a samolepku. Vše proběhlo dle plánu, asi za 3 dny mi odečetli z účtu peníze a do 3 týdnů to přišlo domu. Hurá, první platba po internetu se zdařila. Mám to doma a jsem spokojený. Travelbug vyšel na 95Kč i s "rozděleným" poštovným, což je výrazně míň, než nákup v Čechách. Vyplatí se to pro min 5 položek, protože výsledná cena za dopravu byla asi 11$, což je asi 200Kč (v Čechách 80-120).Takže super! Jinak jsem se koukal i po obchodech v Evropě a tam doprava nevychází tak levně a ceny jsou poněkud vyšší. Pokud máte někdo také zkušenost s takovým nákupem nebo víte o zajímavém obchodě, tak pište. Docela by mě to zajímalo.

Žádné komentáře: