čtvrtek 29. listopadu 2007

Noční "kešky"

Tak jsem od kamaráda "kačera" dostal dobrý tip na noční kešku, která se jmenuje "Noční můra" (GC16YK0) a je v Praze Motole. Dost mě to zaujalo a hned jsem si řekl, že vezmu nějaké kolegy kačery a vyrazíme. Prý jim to dalo docela práci a jen díky tomu, že jich tam bylo asi 8, tak to dobře dopadlo. Každý měl nějaký nápad a hned se lépe hledalo. Zatím jsem ale na tuto akci nikoho nesehnal. Jen jsem říkal bráchovi, který kešky nehledá, a docela ho to zaujalo, takže by s klukem také šli. Alespoň jsme čtyři, to už se dá něco vymyslet. Třeba se někdo díky tomuto blogu ozve a vyrazí s námi. Pravděpodobně se tam chystáme v období Vánoc. Máte někdo také zkušenost s noční keškou ? Docela by mě zajímalo, jak to lidi bavilo a co bylo nejhorší a nejlepší zkušeností. Samozřejmě až se nám podaří tuto kešku odlovit, tak zkušenosti napíšu.
Odkaz na keš: Noční můra

Žádné komentáře: